1. dokumenty księgowe w formie skanu możesz wysyłać do nas mailem lub umieścić na platformie internetowej Taxxo a oryginały przechowywać u siebie.
2. oryginały dokumentów księgowych są przekazywane do zaksięgowania u nas w biurze rachunkowym lub wysyłane za pośrednictwem poczty lub kuriera. Możemy dla Ciebie zamówić kuriera, który odbierze dokumenty z Twojej firmy lub domu.
Podpisujemy umowę współpracy w zakresie powierzenia księgowości oraz pełnomocnictwa do reprezentacji. Dokumenty do zaksięgowania otrzymujemy do 5 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Posiadamy ubezpieczenie OC. Szkolimy naszych pracowników ze zmieniających się przepisów podatkowych. Wystawiamy fakturę za nasze usługi zgodnie z umową.
Za pomocą Panelu Klienta macie Państwo stały dostęp do ksiąg, możecie Państwo samodzielnie tworzyć własne raporty, wystawiać faktury sprzedażowe, sprawdzać stan podatków do zapłaty.
Każdy Klient objęty jest wsparciem doradcy finansowego, dzięki czemu zaoszczędzi czas na poszukiwaniu finansowania działalności, doradca finansowy wraz z księgowym dobierze najlepszy kredyt lub leasing.
Każda firma potrzebuje wsparcia prawnego w mniejszym lub większym zakresie, u nas możesz skorzystać z opieki i pomocy prawnej w ramach oferty realizowanej przez Kancelarię Koksztys. Korzystna oferta abonamentowa zapewni min. kontrole nad Twoimi należnościami, możesz także przekazywać do weryfikacji umowy handlowe z kontrahentami i otrzymywać porady prawne.
Przedsiębiorcy, którzy nie mają własnego adresu do zarejestrowania działalności gospodarczej mogą skorzystać z wirtualnego Biura SUPPORT, wybranie tej usługi umożliwi wskazywanie adresu najmowanej powierzchni, jako adresu korespondencyjnego dla potrzeb związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, w tym na drukach firmowych, wizytówkach, stronie internetowej, ofercie handlowej.
Dla naszych Klientów wykonujemy także usługi niestandardowe tj. badanie zyskowności firmy, wystawianie faktur, wstępne wprowadzanie płatności bankowych, składanie wniosków o indywidualną interpretację przepisów podatkowych, przygotowywanie wniosków o zwrot VAT-u na materiały budowlane tzw. VZM oraz wiele innych.
Chcemy poznać potrzeby naszych Klientów, aby wybrać dla nich najlepsze rozwiązania. Podczas pierwszego kontaktu określamy, jakim rodzajem usług Klient jest zainteresowany, jakie ma potrzeby.
Po uzyskaniu od Klienta informacji, jakim zakresem usług jest zainteresowany przedstawiamy wstępną ofertę cenową. Następnie określamy szczegóły współpracy.
Po zaakceptowaniu przez Klienta warunków współpracy: zakresu prac, czasu realizacji oraz wynagrodzenia podpisujemy umowę współpracy. Dodatkowo Klient podpisuje pełnomocnictwa do reprezentacji przed organami podatkowymi oraz pełnomocnictwa do wysyłki elektronicznej deklaracji do urzędu skarbowego.
W przypadku podpisania umowy o prowadzenie księgowości rozpoczynamy świadczenie usług od rejestracji w naszych systemach. Klient otrzymuje dane do logowania do systemu Taxxo, dzięki czemu ma możliwość podglądu online zaksięgowanych dokumentów oraz ma możliwość wystawiania faktur sprzedażowych na panelu internetowym.
Dokumenty księgowe są nam przekazywane w formie oryginałów osobiście w siedzibie naszego biura, drogą pocztową lub poprzez firmę kurierską. Można także przekazywać dokumenty w formie skanów mailem lub umieścić na platformie internetowej.
Każdy Klient ma swojego opiekuna, który prowadzi księgowość przedsiębiorcy oraz dba o wszelkie jego obowiązki wobec urzędu skarbowego.
Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi Klientami poprzez telefon, mail, panel internetowy oraz Skype.
Oczywiście zapraszamy także osobiście do naszego biura w Suchym Lesie k/Poznania.
Przekazujemy informacje na temat płatności na podatki i ZUS-y za pośrednictwem maila, sms-a oraz po zalogowaniu w panelu Klienta.