Prowadzenie ksiąg rachunkowych przez Biuro Rachunkowe SUPPORT obejmuje następujące czynności:
- otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności
- utworzenie zakładowego planu kont
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpowiednich odpisów amortyzacyjnych,
- uzgadnianie sald zobowiązań i należności
- przygotowanie miesięcznych / kwartalnych rozliczeń oraz przelewów z tytułu podatku dochodowego
- sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
- przygotowanie miesięcznych / kwartalnych deklaracji na podatek od towarów i usług (VAT-7, VAT-7K, VAT-7D)
- zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym
- sporządzanie zeznania rocznego na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi (PIT-36, PIT-36L, CIT-8)
- sporządzanie bilansu zamknięcia roku obrotowego wraz z rachunkiem zysków i strat
- sporządzenie informacji dodatkowej, obejmującej wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia
- przygotowanie sprawozdania z działalności firmy
- złożenie sprawozdania finansowego wraz z zeznaniem rocznym w urzędzie skarbowym
- przygotowanie dokumentacji do Krajowego Rejestru Sądowego związanej z ogłoszeniem sprawozdania finansowego